Je kunt dit element gebruiken om je aanbod en call-to-action knop pas na enkele minuten na het aanklikken van de video af te spelen.
Heb je bijvoorbeeld een inleidend verhaal met een verkooppitch na 20 minuten dan wil je jouw kijkers in die eerste 20 minuten niet al afleiden met het aanbod. Je wilt de waarde van je aanbod stap voor stap opbouwen en pas op het moment suprême met een knallende aanbieding komen. Dit kun je vergelijken met een verkooppitch aan het eind van een webinar. Je toont zo je commerciële boodschap enkel aan kijkers die daadwerkelijk interesse in je verhaal hebben en wellicht voor het horen van de prijs al besloten hebben dat zij van je diensten gebruik willen maken.
Zodra een bezoeker op de play knop van de bovenstaande video klikt begint de teller op de achtergrond af te lopen. Zo weet je zeker dat je aanbod altijd precies op het juiste moment verschijnt. Dit voorbeeld staat ingesteld op 5seconden. Bezoek deze pagina maar eens in de live weergave en klik op play.